مزایای بیمه عمر برای کودکان, هر چیزی که باید بدانید !

مزایای بیمه عمر برای کودکان, هر چیزی که باید بدانید !
Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

مزایای بیمه عمر برای کودکان

در کشور ما از دیرباز فرزندان ثمره زندگی و ازدواج محسوب می شدند و هر چه جلوتر می رویم، این مسئله رنگ و بوی تازه تری به خود می گیرد. از همان ابتدای تولد، پدر و مادرها تلاش می کنند تا بهترین شرایط را برای فرزند خود فراهم آورند تا ثمره زندگیشان بهترین حالتی که می تواند باشد. از خوراک و پوشاک و شرایط تحصیل و آموزش، تا خرید بهترین وسایل برای فرزند. به جرأت می توان گفت که هر پدر و مادری بهترین شرایط را برای فرزند خود می خواهد و اتفاقاً خیلی هم برای این موضوع تلاش می کند. اما یکی از اصلی ترین نیازهای فرزندان، تأمین آینده مالی آن هاست. چرا که برای فراهم آوردن امکانات برای پیشرفت آنها، اولین فاکتور داشتن منبع مالی است.

بیمه عمر کودکان و فرزندان

همچنین بخوانید : تله مدیسین تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد

خرید بیمه عمر برای فرزندان

در میان همه گزینه های سرمایه گذاری برای فرزندان، خرید بیمه عمر و تشکیل سرمایه یکی از بهترین گزینه هاست. چرا که شما قادر خواهید بود با بخش کمی از درآمد ماهانه خود برای فرزندتان یک بیمه عمر تهیه کنید و تأمین منابع مالی را در آینده به بیمه عمر واگذار کنید.

با توجه به هزینه های جاری زیادی که دارید، خارج شدن پول از دست شما و پرداخت بیمه عمر، برنامه ریزی را به دست شرکت بیمه سامان خواهد سپرد.

مزیت های بیمه عمر سامان برای فرزند

حال سوال پیش می آید که مزیت های داشتن بیمه عمر سامان برای فرزند شما چیست؟

-آموزش آینده نگری مالی: شما با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری برای فرزند خود، به او پس انداز کردن و تأمین منابع مالی در آینده از محل این پس انداز ها را آموزش خواهید داد. و چه آموزشی بهتر از این آموزش عملی و تجربی. هر بار که فرزند شما در آینده از منافع این بیمه استفاده کند، یک بار این آموزش به او یادآوری خواهد شد.

-تأمین سرمایه

کودک امروز شما، در آینده برای بعضی از پروژه های زندگی نیاز به سرمایه دارد. مثل راه اندازی کسب و کار، تحصیل در خارج از کشور، هزینه های ازدواج، برگزاری مراسم، و تأمین جهیزیه. با توجه به اینکه به دست آوردن سرمایه نیازمند داشتن شغل و کسب درآمد است و برای کودکان هم کار کردن امکان پذیر نیست، این یکی از وظایف پدر و مادر است که برای فرزند خود سرمایه برای دوران جوانی فراهم کنند. این امر به خوبی توسط بیمه عمر و تشکیل سرمایه امکان پذیر است.

پوشش اتفاقات ناگوار

بیمه های عمر که از آن ها به بیمه های زندگی هم یاد می شود، دارای پوشش های بیمه ای هستند که در طول زندگی می تواند به کمک فرزندان هم بیاید. درست است که ما هیچ وقت به فکر وقوع حادثه یا بیماری برای فرزندمان نیستیم. اما داشتن پوشش های بیمه ای از جمله امراض خاص و حوادث، می تواند به یک خانواده امنیت مالی بدهد و نگرانی از بابت هزینه های اتفاقات ناگوار را به حداقل برساند.

انتخاب شغل بدون دغدغه

وقتی فرزند شما به سن نوجوانی و جوانی رسید، مجبور نیست به خاطر عقب ماندگی مالی از همسالان خود، هر شغلی را قبول کند. یا اینکه زودتر از موعد به سر کار برود. چرا که یک منبع مالی توسط پدر و مادرش از طریق بیمه سامان فراهم شده است.

امکان ادامه بیمه تا 70 سالگی: فرزند شما این امکان را دارد که به جای استفاده از منافع بیمه در سن جوانی، بیمه عمر خود را ادامه داده و برای دوران بازنشستگی نگه دارد. به خوبی می دانیم که هرچقدر بیمه عمر طولانی مدت تر ادامه پیدا کند، منافع مالی ناشی از آن بسیار بسیار بیشتر خواهد بود. و فرزند شما دوران میانسالی خوبی را با رفاه کامل سپری خواهد کرد.

چشم پزشکی

رزرو نوبت دهی اینترنتی متخصص کودکان

شما عزیزان می توانید برای رزرو نوبت اینترتی پزشک مود نظر خود بر روی دکمه مقابل، کلیک کنید.

اهمیت بیمه عمر کودکان

خرید بیمه عمر در جوامع امروزی جزو نکات حائز اهمیت است. در تمام کشورهای توسعه یافته، مانند کانادا و ژاپن، کودکان از بدو تولد تحت پوشش این نوع بیمه نامه‌ها هستند. دولت در این کشورها بلافاصله بعد از به دنیا آمدن کودک، با بسته‌های حمایتی از بیمه عمر کودکان حمایت می‌کند. در کشور ما به‌علت مسائل اقتصادی و ایجاد هزینه، دولت به‌دلیل اینکه باید بودجه‌های ضروری را تأمین کند، بسته حمایتی برای بیمه کودکان در نظر نمی‌گیرد؛ اما این مسأله نباید باعث شود خانواده‌ها از این مسئولیت شانه خالی کنند. والدین با تهیه این نوع بیمه نامه‌ها، از فرزندان خود در زمان تحصیلات دانشگاهی و خرید اقلام ضروری در سنین بالاتر حمایت خواهند کرد. فرزندان در کودکی هزینه کمتری دارند هرچقدر فرزندان بزرگ‌تر می‌شوند هزینه آنها بیشتر می‌شود.

در این میان سرمایه‌گذاری مستمر والدین باعث می‌شود که شرکت بیمه در فعالیت‌های اقتصادی با بازده سود مناسب شرکت کرده و منافعی که از این سرمایه گذاری‌ها به‌دست می‌آورد را به صندوق‌های اندوخته شما در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری واریز کند. همین روال باعث می‌شود چندین برابر پولی که شما به بیمه پرداخت کرده اید برای شما سپرده‌گذاری شود و به این ترتیب پرداخت‌های کوچک شما در بیمه عمر، سرمایه‌ای بزرگ در آینده به فرزندانتان می‌دهد. در این میان ممکن است شما به بیمه، بانک یا هیچ ارگان دیگری اعتماد نداشته باشید و بخواهید خودتان ماه به ماه مقدار مشخصی طلا با سکه را در یک گاوصندوق برای فرزندانتان ذخیره کنید.

درست است که ارزش طلا و سکه از پولی که به‌عنوان حق بیمه پرداخت می‌شود بالاتر است ولی در صورتی که حادثه‌ای برای شما پیش بیاید و از کارافتاده شوید شرکت مورد نظر حق بیمه شما را پرداخت می‌کند و در نتیجه قراردادی که از ابتدا با بیمه بسته اید سر جای خود باقی است. فرزند شما هم می‌تواند در پایان قرارداد از رقم تعیین شده اولیه و سود آن و همین‌طور پوشش بیمه‌ای استفاده کند. این مسأله در مورد سرمایه گذاری‌های دیگر از جمله خرید سکه و طلا به‌هیچ‌وجه وجود ندارد و شما در صورت از کارافتادگی یا بروز حادثه اگر نتوانید به حجم سکه‌ها و طلاها اضافه کنید بر سرمایه شما افزوده نمی‌شود و خبری از نقشه‌ای که برای آینده رؤیایی کودکانتان کشیده اید، نخواهد بود.

توصیه‌ای فنی برای خرید بیمه عمر کودکان

بیمه عمر کودکان برای پوشش زندگی و آینده کودکان طراحی شده است. این بیمه انعطاف پذیر بوده و حتی می‌توان به پوشش‌هایی که ارائه می‌دهد پوشش‌های تکمیلی دیگری نیز افزود؛ اما معمولاً توصیه می‌شود که بیمه‌گذار از پوشش‌های تکمیلی غیرضروری که ممکن است برای کودکان کاربردی نداشته باشد چشم پوشی کند و سعی کند که بیمه عمر سوددهی بیشتری داشته باشد. دلیل این توصیه این است که معمولاً کودکان کمتر از بزرگسالان به بیماری‌های سخت دچار می‌شوند و همچنین کودکان در معرض خطراتی که در جامعه و محیط کار افراد بزرگسال را تهدید می‌کنند، نیستند. بنابراین می‌توان تنها یک با تعداد اندکی پوشش، بیمه را انتخاب کرد و به ازای آن با افزایش سرمایه و حق بیمه‌ها، تلاش کرد تا سود دهی بیمه افزایش یافته و در پایان قرارداد اندوخته قابل توجهی نصیب بیمه‌گذار شود.


درخواست بیمه

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “اوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“اوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f

    برای فرزندت آینده بخر برای خودت آرامش