هزینه مشاوره آنلاین کلینیک کیدز24

هزینه آنلاین
Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

هزینه مشاوره آنلاین

هزینه مشاوره آنلاین توسط پزشک متخصص چقدر است؟ آیا کیفیت درمانی در پزشکی غیر حضوری و به صورت آنلاین، همانند معاینه بیمار توسط پزشک در مطب به صورت حضوری است؟ نحوه پرداخت ویزیت پزشک آنلاین چگونه می باشد؟ به چه میزانی می توان به درمان پزشکان آنلاین اعتماد نمود؟

و بسیاری سوالات دیگر که ذهن کاربران را درگیر می کند. بهترین راه برای رسیدن به پاسخ مناسب کسب اطلاعات از منابع موثق است. ممکن است شما بگویید کدام منابع؟ آیا فضای مجازی می تواند این اطلاعات را به درستی در اختیارمان قرار دهد؟ سایت ها و وبلاگ های زیادی وجود دارند که برای توسعه اطلاعات در زمینه سلامتی افراد مطالب گوناگونی را منتشر می کنند. بهترین گزینه ها برای کسب دانش درست، اطلاعات مربوط به سایت های پزشکی می باشند. چراکه کلیه مطالب موجود در آن ها از صافی و ذره بین افراد متخصص در این حوزه ها خروجی پیدا می کند و به دست خواننده می رسد.

صرفه جویی هزینه ها با مشاوره آنلاین

برخی اوقات تنها با انجام یک مشاوره آنلاین پزشکی می توان از بسیاری هزینه های بعدی صرفه جویی نمود. با استفاده از مشاوره آنلاین سریعتر می توانید به علت برخی از اختلالاتی که سبب بیماری شده است پی ببرید؛ این قابلیت مانع از خود درمانی و مصرف داروهای شیمیایی یا گیاهی بعضا ناسازگار یا غیر مفید می گردد. مزیت ویژه مشاوره و ویزیت آنلاین، علاوه بر دریافت سرویس با کیفیت، ایمن و مطلوب، عدم پرداخت هزینه هایی چون هزینه های رفت و آمد به مطب، ترافیک، عوارض پارکینگ و خودرویی می باشد. مشاوره آنلاین پزشکی می تواند ضمن دادن یک بینش و اطلاعات مناسب از بیماری، به متقاضی در پیگیری و نحوه درمان هم یاری رساند.

همچنین بخوانید: متخصص تغذیه کودکان، کلینیک آنلاین کیدز24

دلایل اهمیت خدمات غیر حضوری در مشاوره آنلاین

خدمات غیر حضوری درمانی نظیر مشاوره آنلاین، پدیده تازه یا غیر علمی نمی باشد. استفاده از این روش درمانی سالهاست که در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا در حال انجام می باشد. البته این موضوع در کشور ما نیز دارای سابقه چندین ساله بخصوص برای عملیات توریسم درمانی و همچنین مشاوره از راه دور پزشکی ایرانیان خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد. که با ورود بیماری ناشی از ویروس کرونا، مورد توجه جدی تری قرار گرفته است. در کشور ما نیز به تازگی این سبک از درمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد برای تشخیص و مشاوره پزشکی سعی می کنند تا حد ممکن به مراکز درمانی نظیر مطب ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها نروند تا در معرض آسیب و ریسک ناشی از ابتلا کمتری قرار گیرند.

استفاده از این روش می تواند دسترسی همگانی از سراسر ایران به بهترین متخصصان را تسهیل نماید. متقاضی یا بیمار در هر نقطه از کشور می تواند نسبت به نوبت گیری و مشاوره با پزشکان متخصص و فوق تخصص کلینیک آنلاین کودکان کیدز24 اقدام نماید. استفاده از این روش کم هزینه تر اما با کیفیت می باشد.

چشم پزشکی

رزرو نوبت دهی اینترنتی متخصص کودکان

شما عزیزان می توانید برای رزرو نوبت اینترتی پزشک مود نظر خود بر روی دکمه مقابل، کلیک کنید.

درمان آنلاین بیماری های کودکان در کیدز 24

کیدز 24 با گردآوری گروهی از پزشکان متخصص، متعهد و معتمد در حوزه درمان کودکان، سعی بر فراهم کردن خدمات درمانی آنلاین به شکل تخصصی اما با کاربری آسان بوده است. شما در کیدز 24 می توانید مجموعه‌ کاملی از بهترین پزشکان متخصصِ حوزه‌ کودکان با تخصص های مختلف اعم از متخصصان روانشناسی، روان‌پزشکی، مشاوره تغذیه کودک، فوق تخصص گوارش کودکان، فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص روماتولوژی و سایر اساتید را ملاقات نمایید. فرآیند رزرو نوبت جهت مشاوره از پزشکان متخصص کودک را برای شما آسان ساخته ایم. شما در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از خدمات پزشکی بهرمنده شوید.

همچنین بخوانید: فروشگاه محصولات کودک و مادر کیدز24

در صورتیکه پزشک متخصص، ضرورت حضور شما در مطب جهت معاینه حضوری کودک را تشخیص دهد؛ حتما از شما خواهد خواست تا به صورت حضوری مراجعه نمایید. پس هیچ جای نگرانی در زمینه درمان وجود نخواهد داشت. به نظر شما کدامیک از اشکال مشاوره های آنلاین مناسب تر است؟ شکل نوشتاری آن و یا به صورت ویدئویی و یا صوتی؟ در هر شکلی از درمان چه به صورت صوتی و چه ویدئویی، پزشک متخصص با تعهد فراوان خود به کلیه توضیحات شما گوش داده و درمان مناسبی را برای شما در نظر خواهد گرفت

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “آوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“آوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f