فروشگاه محصولات مادر و کودک کیدز 24 برای خانواده های ایرانی

فروشگاه محصولات مادر و کودک کیدز 24 برای خانواده های ایرانی
Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

محصولات مادر و کودک کیدز 24

از زمانیکه فرزند به صورت جنین در وجود مادر شکل می گیرد، والدین به دنبال خرید محصولات مرتبط با آن هستند. در این بین سوال هایی در ذهن والدین شکل می گیرد. فروشگاه محصولات مادر و کودک کیدز 24 در همین راستا به کمک شما عزیزان آمده است.

از جمله بهترین برند برای خرید لوازم مورد نیاز برای نوزاد کدام است؟ مهمان تازه متولد شده ما چه چیزهایی نیاز دارد؟ خرید ما بهتر است از کجا صورت بگیرد؟ محصولات مادر و کودک شامل چه مواردی است؟ و بسیاری از سوال های دیگر در این حوزه و در نهایت تحقیقات والدین برای خرید محصول موردنظر آغاز می شود.

توجه به سلامت مادر و کودک از نیازهای بزرگ در یک خانواده سالم است. حال این دقت می تواند در سلامت بهداشتی و روانی مطرح گردد.

منظور از سلامت بهداشت یعنی خرید محصولاتی که از جهت خواست و نیاز افراد به شکل روزمره مورد استفاده قرار گیرد؛ که در این بین فروشگاه های بسیاری در سطح شهر وجود دارند که به فروش محصولات بهداشتی برای مادر و کودک می پردازند.

 

سایت فروشگاهی کیدز24 شاپ

همچنین بخوانید: غذای کودک کم وزنتان را مقوی کنید

 محصولات برای والدین

یک سری محصولات هم وجود دارد که می توانند بهداشت روحی و روانی کودک را تامین کنند. این محصولات می توانند شامل انواع مختلفی از کتاب ها با چنین موضوعاتی باشند تا در اختیار مادران و حتی پدران برای مطالعه قرار گیرند. علاوه بر آن انواع مختلف از اسباب بازی ها جهت رشد ذهنی و خلاقیت در کودک جزو این دسته از محصولات می باشند؛ به همین علت ما فروشگاه محصولات مادر و کودک کیدز 24 را به شما معرفی می کنیم.

چشم پزشکی

رزرو نوبت دهی اینترنتی متخصص کودکان

شما عزیزان می توانید برای رزرو نوبت اینترتی پزشک مود نظر خود بر روی دکمه مقابل، کلیک کنید.

فروشگاه آنلاین محصولات مادر و کودک کیدز 24

اغلب دغدغه ی خرید محصولات مربوط به مادر و کودک قبل از تولد فرزند در خانواده وجود دارد. انتخاب شکلی استاندارد و مناسب برای این محصولات همواره مورد توجه خانواده ها بوده است. فروشگاه آنلاین محصولات مادر و کودک کیدز 24 به شما امکان خرید آسان به شکل آنلاین را خواهد داد.
در خرید های اینترنتی از فروشگاه های معتبر افراد به صورت مجازی و با صرف کمترین هزینه اقدام به خرید می کنند. به اینصورت که از طریق مرورگر کامپیوتر یا تلفن همراه خود وارد سایت فروشگاهی محصولات مادر و کودک کیدز 24 شده و بر روی زبانه فروشگاه کلیک کرده تا به قسمت محصولات هدایت شوید.

مزایای مهم در خرید از کیدز 24

• صرفه جویی در زمان
• صرفه جویی در هزینه
• اطمینان در انتخاب

خریدهای حضوری از فروشگاه های سطح شهر نیازمند صرف وقت و هزینه زیاد همچون رفت و آمد و ماندن در ترافیک شلوغ شهر و یا قرار گرفتن در معرض بیماری های خطرناک نظیر ویروس کرونا است. در صورتیکه در اشکال مجازی این خریدها، به سادگی در هر کجا که باشید می تواند انجام شود. ارسال محصولات پس از تکمیل خرید به سرعت انجام شده و در کمترین زمان به دست مشتری خواهد رسید. در ضمن داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگی های مهم خرید از فروشگاه کیدز24 محسوب می شود.

همچنین بخوانید:  خوراک و تغذیه کودکان زیر یک سال

انواع محصولات مادر و کودک در فروشگاه کیدز24  کدام است؟

4 دسته عمده در محصولات فروشگاهی  وجود دارد که شامل:

 

محصولات سرگرمی و اسباب بازی

اسباب ‌بازی جزئی از نیاز مهم یک کودک تلقی می گردد و از گذشته تاکنون قابل انکار نبوده است. کودکان از بدو تولد عاشق بازی کردن هستند و از هر چیزی که آنها را سرگرم کند، به راحتی استفاده می‌کنند. کودکان برای بازی کردن نیاز به ابزار و وسایل دارند؛ حتی اگر وسایل مناسب این کار را پیدا نکنند، ممکن است از هر چیزی که دم دستشان باشد به عنوان وسیله بازی و سرگرمی استفاده کنند. حال استفاده از یک سری اسباب بازی ها می تواند کودکان را به تفکر و تعلق وادار کند. پس همانطور که می بینید انتخاب مناسب اسباب بازی می تواند به سادگی در رشد هوشی کودک نقش به سزایی داشته باشد. باید اسباب‌بازی‌ها را با توجه به سن عقلی و جسمی کودکان انتخاب کرد و در این مورد حساسیت به خرج داد.

در ضمن این اسباب بازی ها باید به گونه‌ای باشد که کودکان تشویق به استفاده از آن ها شوند و بتوانند استعدادهای خود را شکوفا سازند. به عنوان مثال اسباب بازی‌ باید به گونه‌ای طراحی شود تا به کودک نوپا بیاموزد که چطور از دست و پایش استفاده کند. از ویژگی های محصولات سرگرمی و اسباب بازی کیدز 24 قیمت ارزان در کنار کاربردی بودن آنها برای افزایش هوش و خلاقیت در کودک است. شما عزیزان با رفتن به قسمت محصولات سرگرمی و اسباب بازی ما می توانید از تنوع آن ها جهت بازی کودک خود اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

محصولات علمی فرهنگی

از محصولات علمی و فرهنگی کیدز 24 می توان به انواع کتاب های آموزشی و داستان برای مادران و کودکان اشاره نمود. این فروشگاه جهت دسترسی آسان تر افراد به شکل خرید آنلاین، به فروش انواع متنوع از آلات موسیقی برای کودکان نظیر طبل، سنج و غیره می پردازد. از راه های رشد ذهنی در کودکان آموزش موسیقی برای آن هاست. هر چه این آموزش در سنین پایین تر صورت بگیرد، میزان یادگیری در کودک بیشتر خواهد بود.

محصولات سلامتی

این بخش از محصولات به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت افراد به خصوص مادر و کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. در این دسته بندی شما می توانید انواع مختلف از دستمال مرطوب، شیشه شیر کودک، پستانک، ظروف کودک، مسواک و غیره را مشاهده نمایید. کیدز 24 به کیفیت محصولات سلامت محور خود که ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت استفاده کننده کوچک خود دارد، اهمیت فراوان می دهد؛ به همین علت کلیه محصولات سلامتی این فروشگاه آنلاین از برند های معتبر و معروف می باشند.

محصولات ورزشی

از محصولات ورزشی می توان به ست پنج تکه ورزشی کودکان، تونل بازی و تعادلی کودکان مدل Barrel، ترامپولین فنری قطر 120سانتی متر و ترامپولین فنری قطر 100 سانتی متر می توان اشاره کرد.
خرید ارزان محصولات مادر و کودک کیدز 24 فروشگاه آنلاین کیدز 24 با گردآوری انواع متنوع از محصولات مادر و کودک از لوازم بهداشتی، غذاخوری، ایمنی و سلامت، سرگرمی و غیره و نیز از بهترین و محبوب ترین برندها تهیه کرده و در اختیار کلیه والدین قرار می دهد. شما با صرف کمترین زمان و تنها با مراجعه به سایت کیدز 24 می توانید کالاهای مورد نیاز کودک خود را خریداری نمایید. نهایت تلاش خود را به کار گرفته ایم تا از عرضه اقلام بی کیفیت خودداری نماییم.
سخن پایانی

در فروشگاه کیدز 24 تضمین کیفیت در کنار کمیت کالاهای ما همواره مورد توجه افراد به خصوص مشکل پسندان قرار گرفته است. کالاهای این فروشگاه از تضمین و گارانتی خرید نیز برخوردار بوده و همواره رضایت مشتری در راس فعالیت آن قرار گرفته است.

آدرس دفتر: اتوبان ستاری، خروجی کاشانی، روبروی شهرداری منطقه 5، ساختمان اداری افرا، واحد 303
شماره تماس: 02191306163
02144954263 الی65

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “اوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“اوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f