پزشکی از راه دور(Telemedicine)

پزشکی از راه دور(Telemedicine)
Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

امروزه شاهد این هستیم که پزشکی از راه دور(Telemedicine)  سرعت رشد بسیار زیادی پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای آن بپردازیم:

مزایای پزشکی از راه دور

۱.دسترسی بهتر پزشکی از راه دور:

بیش از 40 سال است که از پزشکی از راه دور برای ارائه خدمات درمانی به نقاط دور استفاده می‌شود. نه تنها پزشکی از راه دور دسترسی به بیماران را آسان‌تر می‌نماید بلکه به پزشکان امکان گسترش محیط کارشان را می‌دهد. با توجه به کمبود ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی در سراسر دنیا، تله مدیسن می‌تواند برای افزایش خدمات به میلیون‌ها نفر مورد استفاده قرار گیرد.

۲.هزینه‌های بهره وری:

کاهش دادن هزینه‌های مراقبت های بهداشتی یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از تله مدیسن می‌باشد. امروزه ثابت شده است که تله مدیسن هزینه‌های مراقبت های بهداشتی را از طریق مدیریت بهتر بیماران، به اشتراک گذاری اطلاعات جدید، کاهش زمان سفر و… کاهش می‌دهد.

۳.افزایش کیفیت:

مطالعاتی که به صورت گسترده در این زمینه صورت گرفته نشان داده است که کیفیت خدمات [bookly-cancellation-confirmation] از طریق تله مدیسن مناسب است. در برخی از تخصص‌ها مانند سلامت روان استفاده ازتله مدیسن نتایج بسیار خوبی را ارائه داده است.

۴.خواسته‌های بیماران:

بیشترین تاثیر تله مدیسن بر روی بیمار، خانواده و جامعه آن‌ها است. با استفاده از فناوری پزشکی از راه دور زمان سفر و تنش‌هایی که ممکن است برای بیمار به وجود بیاید کاهش خواهد یافت. مطالعات در 15 سال گذشته نشان داده است که بیماران از سرویس‌های تله مدیسن رضایت دارند و از آن حمایت می‌کنند.

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “آوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“آوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f