ویزیت آنلاین,ویژگی ها و فواید

پزشک آنلاین
Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

امروزه با توجه به رشد و گسترش روز افزون تکنولوژی و توسعه فناوری، بهره‌مندی از سامانه پزشک آنلاین از جمله ضروری‌ترین نیازمندی‌های افرادی می‌باشد که تمایل به ویزیت غیر حضوری پزشک معالج را دارند.

جستجوی آنلاین و پزشکی از راه دور فرایندی  نوظهور است که اگرچه اطلاعات برخی افراد در این حوزه اندک است، اما بسیاری از متقاضیان نیز از این فناوری استقبال بسیاری کرده و حتی هزاران بیمار سؤالات پزشکی خود را از طریق سامانه ویزیت آنلاین مطرح نموده و پاسخ خود را نیز در کوتاه‌ترین زمان  ممکن دریافت می‌کنند.

در ادامه به شرح مختصری درباره ویژگی‌های پزشکی از راه دور، ویژگی‌های ویزیت آنلاین، ویزیت غیر حضوری پزشک و مواردی از این قبیل می‌پردازیم؛

ویژگی‌های ویزیت آنلاین

مجموعه‌های پزشکی نظیر بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها و سایر مجموعه‌ها و ارگان‌های مرتبط با آن در هر لحظه از زمان، در صدد بهینه کردن خدمات خود به بیماران و متقاضیان می‌باشند و این تنها با  ایجاد سایت‌های پزشکی و ارائه خدمات آنلاین امکان‌پذیر است.

اینگونه سایت‌ها و سامانه ویزیت آنلاین، امکاناتی نظیر نوبت پزشک، نوبت دهی آنلاین، ویزیت آنلاین، اطلاع از آخرین اخبار پزشکی، انتشار مقاله‌های سودمند در حوزه سلامت کودک، مشاوره پزشکی، امکان پرسش و پاسخ به سؤالات پزشکی و مواردی از این قبیل را در اختیار متقاضیان، بیماران و بازدیدکنندگان سایت قرار می‌دهد تا متقاضیان بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به اینگونه خدمات ایمن و مطمئن دسترسی داشته باشند.

از دیگر خدمات ویزیت آنلاین و یا سامانه ویزیت آنلاین می‌توان به معرفی پزشکان، ارائه انواع خدمات پزشکی، معرفی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های تحت پوشش درمانی و نظایر این‌ها اشاره کرد. همچنین برای رفاه حال متقاضیانی که دسترسی به اینترنت ندارند، امکان مشاوره تلفنی نیز در سامانه پزشک آنلاین قرار داده شده است تا در هر لحظه، بیماران بتوانند از اینگونه خدمات نیز بهره‌مند شوند.

مزایای استفاده ازپزشکی از راه دور عبارتند از؛

پزشکی از راه دور با ویدئو کنفرانس

همانطور که از قبل به آن اشاره شد، مشاوره پزشکی در حوزه روانشناسی، سلامت کودک، نوزاد و حتی بزرگسالان به راحتی در بستر اینترنت و بهره‌مندی از اپلیکیشن ویزیت آنلاین امکان‌پذیر است. از جمله مزیت‌های سامانه پزشک آنلاین می‌توان به  نمایش خدمات پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس‌ها در سامانه جامع ویزیت آنلاین اشاره کرد.

بدین ترتیب فرایند تشخیص بیماری از طریق این فناوری با پرسش و پاسخ درباره سابقه بیماری، داروهای مصرفی، شرح حال بیمار، دریافت دارو و درمان‌های خانگی میسر بوده که می‌توان با ارسال آزمایش‌های مرتبط با بیماری به نتایج قابل قبول و سودمندی دست یافت.

 

صرفه جویی در وقت و زمان

از دیگر مزیت‌های بهره‌مندی از پزشک آنلاین، اپلیکیشن ویزیت آنلاین، پزشک اینترنتی و سایر فناوری‌های مرتبط با آن، صرفه‌جویی در وقت و زمان است. بدین ترتیب تنها با مراجعه به سامانه و جستجو برای پاسخ سؤالات خود می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب رسید.

معاینه، مشاوره پزشکی در خصوص سلامت کودک، اطفال و به طور کلی ویزیت غیر حضوری پزشک سبب می‌شود که دیگر افراد برای یک معاینه ساده مسافت‌های بسیار طولانی را سفر نکنند و یا مجبور به مسافرت از شهری به شهر دیگر نباشند.

برخورداری از سرویس‌های آنلاین پزشکی راهی مطمئن و ایمن در حوزه سلامت افراد به‌خصوص سلامت کودکان و نوزادان است.

کمک پزشکی در خصوص سلامت کودک

همانطور که می‌دانید بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها محیطی برای انتقال بیماری‌های واگیرداری هستند که سلامت کودکان را تهدید می‌کنند، در نتیجه توصیه می‌شود برای سلامت کودک خود تا حد امکان از مشاوره پزشکی از راه دور و پزشک آنلاین بهره‌مند شوید.

البته ناگفته نماند که چنانچه احتمال بیماری کودک شما جدی‌تر از یک عارضه ساده بود حتماً بایستی با مراجعه حضوری خود در درمانگاه‌ها سلامتی کودک خود را بهبود بخشید.

از جمله خدمات آسان و قابل دسترس برای مشاوره پزشکی، سامانه ویزیت آنلاین است که می‌توانید سؤالات مرتبط با زمان بندی واکسن، تغذیه کودک، مراقبت‌های پزشکی و مواردی از این قبیل را جویا شوید.

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “آوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“آوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f