ویزیت آنلاین متخصص ریه

ویزیت آنلاین متخصص ریه
Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

پولمونولوژی ( Pulmonology ) یا ریه شناسی یکی از شاخه های مهم در علم پزشکی است. متخصص ریه به دنبال تشخیص و درمان انواع مختلف از بیماری های تنفسی است. بیماری هایی نظیر آسم، آلرژی تنفسی، برونشیت، سرطان ریه، تنگی نفس، اختلالات تنفسی، سل و غیره را یک متخصص ریه درمان می کند. می توانید به شکل غیرحضوری و از طریق ویزیت آنلاین متخصص ریه به درمان کودکان دلبندتان بپردازید. اساتید پزشکی کیدز 24 پاسخ گوی پرسش های شما عزیزان در زمینه های مختلف پزشکی از جمله بیماری های تنفسی کودکان می باشند.

همچنین بخوانید: پنومونی (ذات الریه)

مشاوره آنلاین پزشکی با بهترین متخصص ریه

چنانچه از ریه ها و یا هر بخشی از سیستم تنفسی خود شکایتی دارید یک پزشک متخصص ریه می تواند به شما کمک فراوانی در حل مشکلات تنفسی نماید. سیستم تنفسی یا همان ارگان های تنفسی در بدن انسان شامل ریه ها، راه های هوایی و عضلات تنفسی است. به طور کلی راه های هوایی تنفس هر انسان خود شامل بینی، دهان، حلق، حنجره، تراشه، نای، نایژه ها و در نهایت آلوئول یا حبابچه های هوایی می باشند. حال اختلال در عملکرد هر کدام از این بخش ها می تواند در تنفس فرد مشکلات اساسی به وجود آورد.گاهی اوقات دیده می شود که بیماری های دستگاه تنفس، نشان از وجود یک بیماری دیگر در فرد است که به صورت علایم ثانویه و ناراحتی تنفسی در فرد نمایان شده است.

یک متخصص ریه با داشتن تخصص خود در این زمینه به راحتی می تواند به شما در حل این مشکل و درمان مناسب کمک رساند. در این بین پزشک ممکن است برای تشخیص درست بیماری از معاینه فیزیکی، تست های آزمایشگاهی، آزمایش های تنفسی، مطالعات تصویربرداری و حتی جراحی اکتشافی هم استفاده کند. یک بیمار همواره به دنبال راهکارهای مختلف جهت درمان بیماری خود است. ممکن است پس از مراجعه و تشخیص بیماری، شما نیازمند پاسخ گویی مرتب برای سوال هایی نظیر نحوه استفاده از داروها و غیره باشید. در این حالت مشاوره آنلاین پزشکی با بهترین متخصص ریه برای شما بسیار سودمند است. کلینیک آنلاین کیدز24 با داشتن متخصصین ریه می تواند در این زمینه به شما یاری رساند.

چشم پزشکی

رزرو نوبت دهی اینترنتی متخصص کودکان

شما عزیزان می توانید برای رزرو نوبت اینترتی پزشک مود نظر خود بر روی دکمه مقابل، کلیک کنید.

متخصص آلرژی و اختلالات تنفسی

آلرژی یا واکنش آلرژیک در نتیجه عملکرد اشتباه سیستم ایمنی و دفاعی بدن رخ می دهد. این واکنش هنگامی ایجاد می‌شود که سیستم ایمنی بدن ما، ماده‌ای را که معمولاً برای بدن بی‌ضرر است به عنوان یک ماده‌ زیان‌آور و مضر شناسایی می‌کند و علیه آن وارد عمل می‌شود. همانطور که می دانید سیستم دفاعی بدن انسان در برابر هر عامل خارجی نظیر میکروب ها، ویروس ها و باکتری ها که وارد بدن شوند سریعا واکنش دفاعی نشان می دهد تا آن ها را از بین ببرد. گاهی پیش میاید که این عملکرد دفاعی بدن اشتباها برای عوامل بی ضرری نظیر گرد و خاک، قارچ ها، گرد گل ها و درختان و غیره رخ می دهد.

در این حالت سیستم دفاعی وارد عمل شده و با ساختن پادتن به دنبال از بین بردن هر چه سریعتر این عوامل خارجی می باشد. این عکس العمل بدن برای دفع عوامل خارجی، خود سبب ایجاد واکنش آلرژیک می شود؛ چراکه واسطه های االتهابی شیمیایی همانند هیستامین و سایر موادی که از گلبول های سفید ترشح می‌شوند، موجب ایجاد علائم نامطبوعی از بروز آلرژی در بدن می‌شوند.

افراد مستعد به آلرژی علائمی نظیر آبریزش بینی، عطسه، سرفه، خارش و انواع واکنش های حساسیتی پوستی و غیره را تجربه می‌کنند. ویزیت آنلاین متخصص ریه که در زمینه آلرژی و انواع اختلالات تنفسی تبحر دارد به راحتی می تواند راه کارهای موثری برای کاهش این علایم و شدت بیماری ارائه بدهد.

همچنین بخوانید: پزشک متخصص کودک ونوزاد 

پزشک آنلاین ریه کیدز 24

درمان بیماری های تنفسی و ریه بر اساس تشخیص متخصص ریه می تواند به اشکال مختلفی صورت بگیرد. این درمان ها از شکل دارویی آن گرفته تا اکسیژن درمانی، فیزیوتراپی قفسه سینه، جراحی و غیره است. یک پزشک متخصص ریه می تواند شما را در کسب مهارت های اولیه لازم برای درمان بیماری های تنفسی راهنمایی کند. قرار دادن اطلاعات صحیح از نحوه درمان به بیمار توسط پزشک، می تواند از استرس او کم کند. یک بیمار در کنار درمان خود توسط پزشک، نیازمند برخورداری از مشاوره مناسب برای افزایش اطلاعات از بیماری اش می باشد. زمانی که ما به شکل حضوری برای درمان در مطب پزشک آماده می شویم، به دلایلی نظیر صف های طولانی افراد پذیرش شده در مطب، یا زمان اندک پزشک برای صحبت حضوری با بیمار، ممکن است نتوانیم اطلاعات و راهنمایی های جامعی را دریافت نماییم. اما استفاده از ویزیت آنلاین متخصص ریه نیاز یک بیمار را از مشاوره مناسب در زمینه ناراحتی های تنفسی او بر طرف می سازد.

سخن آخر

این روزها پزشکی آنلاین به کمک کادر درمانی آمده است. در مشاوره پزشکی آنلاین، پزشک زمان کافی برای مشاوره پزشکی به بیماران خود را دارد و می تواند کلیه سئوال های بیمار را با حوصله پاسخ دهد.
مطمئنا این روش سبب آسودگی خیال بیمار از نحوه و ادامه درمان خود خواهد داشت. در کلینیک آنلاین تخصصی و فوق تخصصی کودکان کیدز24، افتخار همکاری با بهترین و حاذق ترین پزشکان متخصص کودکان و نوزادان را داریم، تمام تلاشمان را برای رشد سالم و بدون دغدغه فرزند دلبندتان به کار گرفته ایم.

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “آوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“آوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f