مشاوره آنلاین تصویری با بهترین متخصصان کودک ایران

مشاوره آنلاین متخصصین
Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

مشاوره آنلاین تصویری با بهترین متخصصان کودک ایران

آیا می دانستید این روزها در اغلب کشورهای پیشرفته، مشاوره آنلاین تصویری با متخصصان کودک یک راهکار مناسب و معمول در درمان بیماری های کودکان می باشد؟ همواره نگرانی از سلامت و رشد مناسب کودک یکی از دغدغه های همیشگی والدین بوده است. از آنجاییکه کودکان از سیستم ایمنی ضعیف تری برخوردارند، ورود بسیاری از میکروب ها یا ویروس ها در آن ها ایجاد بیماری می کند. با توجه به تعداد دفعات زیاد بیماری در کودکان بهتر است برخی از ویزیت ها و درمان های پزشکی را به صورت آنلاین انجام دهیم. اما چگونه می توان از مشاوره آنلاین با بهترین متخصصان کودک ایران بهره مند شد؟ به دنبال پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید تا برای شما از ویزیت های آنلاین کودکان بیشتر صحبت کنیم.

مراقبت های آنلاین از کودکان کارآمد است؟

متخصص اطفال مسئول اصلی تشخیص و درمان بیماریهای کودکان است. در واقع پزشک اطفال به عنوان مهمترین رکن درمان به دنبال راه حل های مناسب درمان برای نوزادان، کودکان و نوجوانان می باشد. حساسیت در این حوزه مشابه سایر حوزه های پزشکی بالاست و شاخه پزشکی اطفال از جایگاه مهمی برخوردار می باشد.

گاهی برای رسیدن به نتیجه مطلوب درمان، متخصص اطفال از همراهی سایر شاخه های پزشکی نیز استفاده می کند. این روزها مشاوره های آنلاین اطفال بیشتر به چشم می خورد. خدمات مشاوره پزشکی آنلاین توانسته است محیطی امن و قابل دسترس را جهت درمان به موقع و سریع کودکان فراهم سازد. پاسخ به پرسش های مختلف والدین و درمان بیماری های مختلف کودکان از راه دور و بدون نیاز به جابجایی کودک یکی از مهمترین علت های رضایت والدین از مشاوره آنلاین است.

اغلب مشاوره های پزشکی آنلاین به صورت شبانه روزی بوده و نیز در کمترین زمان ممکن پزشک متخصص اطفال در دسترس بیمار قرار می گیرد. در کشورهای پیشرفته، مشاوره از راه دور متخصص کودکان، امری متداول در مراقبت های پزشکی و درمان بیماری های کودکان محسوب می شود.

همچنین بخوانید: از کجا بفهمیم که فرزندمان نیاز به روانشناس کودک دارد؟

مراقبت های آنلاین از کودکان کارآمد است؟

مهمترین مزیت استفاده از مشاوره آنلاین تصویری متخصص کودکان چیست؟  

مدتی است که از ورود ویروس خطرناک کرونا به کشورمان می گذرد. در همین زمان بسیاری از ما با پزشکی آنلاین آشنا شده‌ایم و از فواید استفاده از مشاوران متخصص آن بهره برده‌ایم. اما مهمترین مزیت استفاده از پزشکی آنلاین کودکان عبارتند از:
·       امکان ویزیت شدن و ادامه درمان بدون نیاز به خروج از منزل
·       دسترسی سریع و آسان به بهترین متخصصان اطفال در ایران
·       صرفه جویی در پرداخت هزینه های رفت و آمد و حل معضل ماندن در ترافیکهای طولانی  جهت رسیدن به مطب
·       عدم نیاز به گذراندن زمان های طولانی در صف انتظار نوبت
·       کیفیت بالای رسیدگی و درمان های پزشکی در مشاوره های آنلاین متخصص کودکان
·       برخورداری از امکان پاسخ به پرسش های پیش آمده برای والدین به هنگام گذراندن دوره درمان

چشم پزشکی

رزرو نوبت دهی اینترنتی متخصص کودکان

شما عزیزان می توانید برای رزرو نوبت اینترتی پزشک مود نظر خود بر روی دکمه مقابل، کلیک کنید.

مشاوره آنلاین بهترین متخصصان کودک ایران در کیدز24

توجه به موضوع رسیدگی به درمان و سلامت کودکان سبب شده تا مشاوره آنلاین متخصصان کودک با استقبال خوب والدین روبرو باشد. در هنگام مراجعه به مطب دکتر علاوه بر پرداخت هزینه ویزیت متخصص کودکان، باید سایر هزینه های خودرو، پارکینگ، جریمه احتمالی خودرو و… را نیز به هزینه های خود اضافه کنید. علاوه بر آن، مدت زمانی طولانی در صف انتظار برای رسیدن نوبت خود باشید.

حال آنکه توجه به رفاه مردم توسط پزشکان متبحرِ سرزمینمان امکان دسترسی به درمان های پزشکی متنوع را برای تمامی اقشار جامعه فراهم ساخته است. با گذری کوتاه بر لیست متخصصان مختلف در حوزه پزشکی آنلاین کودکان کیدز24، می توان استفاده از بهترین متخصصین کودک ایران را در این لیست مشاهده نمود. با توجه به ثبت نسخ به صورت الکترونیک، کنترل برخورداری از استحقاق بیمه تأمین اجتماعی یا خدمات درمانی به هنگام استفاده آنلاین از خدمات پزشکی فراهم شده است. شما عزیزان می توانید در بخش لیست متخصص کودکان و نوزادان سامانه کیدز 24 اسامی بهترین متخصصان کودک ایران را مشاهده کنید.

انواع درمان های پزشکی انجام شده توسط مشاوره آنلاین متخصصان کودک

در اینجا تعدادی از درمان های پزشکی انجام شده توسط مشاوره آنلاین تصویری متخصصان داخلی را برای شما عزیزان بازگو می کنیم. این درمان های آنلاین عبارتند از:

1.    تشخیص و درمان انواع بیماری های عفونی و واگیردار

2.    درمان انواع آسیب ها و زخم ها

3.    مشاوره های لازم جهت برخورداری از بهداشت تغذیه‌ای مناسب برای کودک

4.    درمان انواع مشکلات عملکردی

5.    درمان استرس ها و بیماری های ناشی از روح و روان کودک، افسردگی و اضطراب در کودک

6.    بررسی و اقدامات مؤثر در بهداشت دهان و دندان کودکان

7.    بررسی و مشاوره برای درمان انواع تومورها و سرطان ها در کودک

8.    بیماریهای گوارش در کودکان و ارائه انواع درمان های مؤثر برای کودک

9.    درمان بیماری های خونی و عفونی در کودک

10.  تشخیص بیماری های قلبی و عروقی در کودکان

11.  تشخیص بیماری های گوارشی و انواع آلرژی ها در کودکان

همچنین بخوانید: فوتوتراپی

چه زمانی باید به متخصصان کودک مراجعه کرد؟

به طور کلی پیگیری روند رشد مناسب کودک پس از به دنیا آمدن او باید به طور مرتب انجام شود. این بدان معنی است که تنها به هنگام بیمار شدن کودک نباید به دنبال پزشک متخصص کودکان بود بلکه پیش از برداری و در دوران جنینی و پس از آن به خصوص در سال های اولیه پس از تولد، نیاز به بررسی سلامت بدن و نحوه مناسب تغذیه و رشد مادر و کودک اهمیت دارد. کودکان از سن یک الی سه سالگی هر سه ماه یکبار نیازمند معاینات دوره‌ای و بررسی نحوه رشد توسط پزشک اطفال هستند. پس از سن چهارسالگی این بررسی ها به سالی یکبار می رسد. به هر روی مشاوره آنلاین با بهترین متخصصان کودک کشور، امکان دسترسی آسان والدین به پاسخ های مناسب به هنگام پرسش های پزشکی و حتی معاینات و بررسی های دوره‌ای سلامت کودک را فراهم کرده است.

کلام آخر

هدف از مشاوره آنلاین تصویری با متخصصان حاذق، رفع نگرانی های والدین به هنگام بررسی مشکلات درمانی کودکشان می باشد. استفاده از ویزیت آنلاین می تواند کمک مؤثری برای درمان سریعتر و بهبود بیماری در کودک باشد. از طرفی دسترسی آسان به پزشک متخصص کودکان و توجه ویژه آن ها به هنگام بازگو کردن بیماری کودک می تواند بخش زیادی از نگرانی والدین را از بین ببرد. کیدز 24 نیز با فراهم نمودن ویزیت آنلاین اطفال این امکان را برای استفاده والدین از بهترین متخصصان کودک ایران فراهم ساخته است.

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “آوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“آوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f