Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

هوش از توانایی‌های ذهن است و قابلیت‌های متفاوتی مانند برنامه‌ریزی، استدلال، حل مسئله، یادگیری، استفاده از زبان و تفکر انتزاعی را در بر دارد.به این علت بالا بردن ضریب هوشی کودک جزء دغدغه والدین است.

شرکت در کلاس‌های ورزشی

فعالیت بدنی و جنب ‌و جوش، رشد مغز و عملکرد شناختی کودک را تقویت می‌کند.

انجام بازی‌های فکری

در بازی فکری، کودک از لحاظ جسمی، کلامی یا ذهنی با محیط خود و سایر افراد تعامل دارد.

تنفس عمیق از راه بینی

تنفس عمیق از راه بینی مغز را تقویت می‌کند. هرروز صبح زود یا قبل ازخوابیدن ۱۰-۱۵ دقیقه، این کار رو با کودکتون تمرین کنید.

به چالش کشیدن ذهن

حافظه کودکتان را به چالش بکشید. مثلاً بعد از خواندن کتاب، از او بخواهید که داستان را به زبان خودش بازگو کند.

گفتگو کردن با کودک

در شرایط مختلفی که کودک شروع به پرسیدن سؤال‌هایی از شما می‌کند، حتما با کودک حرف بزنید و از او سؤال بپرسید.

کتاب خوندن با کودک

با کتاب خواندن اعتماد به ‌نفس کودک بالا میرود، به‌ خصوص زمانی که احساس کند می‌تواند چیزهای جدیدی به والدینش، یا دیگر بزرگ‌ ترها یاد دهد.

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “آوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“آوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f