Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

قطعا بسیاری از شما کودکانی را در اطراف خود مشاهده کرده اید که دچار تیک های عصبی هستند

شما چه مقداری راجع به تیک های عصبی اطلاعات دارید ؟ آیا روش های کنترل آنها را میدانید ؟

تیک‌ها نوعی عادات عصبی هستند که به صورت پلک زدن، شانه بالا انداختن، دهن‌کجی، تاب دادن گردن، گلو صاف کردن، عطسه و یا سرفه خشک دیده می‌شوند.
این حرکات سریع هستند و به طور دائم تکرار می‌شوند.تیک ها هنگامی بیشتر دیده می‌شوند که کودک تحت فشار عصبی قرار گیرد. این عادات ممکن است چند هفته یا چند ماه به طول بیانجامد.
علت اصلی تیک در رشد مغزی نهفته است.کودکانی که والدین سختگیری دارند، بیشتر دچار انواع تیک میشوند.
هیچ کودکی نباید به خاطر داشتن تیک عصبی مورد تمسخر قرار گیرد . تنها کاری که باید انجام دهیم، این است که محیط خانه سرشار از آرامش و شادی باشد و در آن نشانی از سختگیری، نق نق و گلایه وجود نداشته باشد.
باید شرایط مدرسه و تحصیلی کودک را هم در شرایط مطلوبی کنترل کنیم.
بیشتر تیک‌ها اگر به آنها بی‌اعتنایی شود، کم‌کم از بین می‌روند. شاید تنها یک درصد از بچه‌ها دچار تیک‌هایی باشند که بیشتر از یک سال درمان آن طول بکشد که این کودکان باید توسط متخصص مورد معاینه قرار گیرند.

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “آوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“آوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه
    Verification: 21c1a9e26c75b00f