غذای کودک ماجان

غذای کودک ماجان
Author picture

کیدز 24

فهرست مطالب

معرفی محصولات ماجان

غذای کودک ماجان در 5 طعم فرنی برنج، حریره بادام، چند غله با خرما، گندم و گندم عسل میباشد. غذای کودک ماجان به صورت آماده به مصرف میباشد و نیازی به آماده سازی ندارد. محصولات غذای کودک ماجان مناسب برای کودکان بالای شش ماه میباشد ، به جز طعم گندم و عسل که مناسب برای کودکان بالای یک سال میباشد. مواد اولیه محصولات غذای کودک ماجان از بالاترین کیفیت برخوردار است و میتامین ها و مواد معدنی مورد استفاده در محصولات از برند DSM سوییس میباشد. محصولات غذای کودک ماجان عاری از هرگونه مواد نگه دارنده و افزودنی میباشد.

تتراپک

به واسطه فرایند تولید فرادما، محصول در دمای 150 درجه سانتی گراد به مدت سه ثانیه حرارت میبیند و تمامی میکروارگانیسم ها اعم از بیماری زا و غیر بیماری زا از بین میرود، سپس در محیطی کامل اسپتیک( استریل) و بدون دخالت دست در بسته بندی های تتراپک که شش لایه میباشند بسته بندی میشود. به همین جهت محصول بدون نیاز به مواد نگه دارنده در بسته بندی شش لایه تتراپک تا شش ماه باقی میماند. در صورت باز شدن، در عرض 24 ساعت مصرف شود و در یخچال نگهداری شود.

غذای کودک ماجان مناسب با نیاز روزانه کودکان ایرانی غنی شده میباشد. میتامین ها و مواد معدنی مورد استفاده در غذای کودک ماجان شامل ویتامین آ، ویتامین د، آهن ، زینک، ویتامین های گروه بی، سلنیوم و … میباشد.

همچنین بخوانید: شیرغنی شده ماجان 

 

معرفی محصولات ماجان

 

شیر کودکان ماجان

شیر کودکان ماجان اولین وتنها شیر آماده مصرف در بازار ایران میباشد.
مناسب برای کودکان بالای یکسال
شیر کودکان ماجان حاوی ویتامین ها و مواد معدنی آ، د، آهن، زینک ، ویتامین های گروه بی، سلنیوم و… میباشد
با مصرف روزانه دوبسته شیر غنی شده کودکان ماجان میتوان صد درصد نیاز روزانه ویتامین آ، ویتامین د و زینک یک کودک بالای یک سال را تامین کرد. به علت حساسیت های خاصی که همواره برای محصولات مخصوص کودکان وجود دارد، شیر مخصوص کودکان ماجان از دامپروری های خاص با استانداردهای ویژه تهیه شده است.

همچنین بخوانید: محصولات سلامت محور 

شیر غنی شده کودکان  فاقد هرگونه:

آفلاتوکسین آنتی بیوتیک فلزات سنگین عوامل میکروبی میباشد. شیر کودکان ماجان به واسطه فرایند تولید فرادما و بسته بندی تتراپک، عاری از هر گونه مواد نگهدارنده و افزوردنی میباشد. به واسطه فرایند تولید فرادما، محصول در دمای 150 درجه سانتی گراد به مدت سه ثانیه حرارت میبیند و تمامی میکروارگانیسم ها اعم از بیماری زا و غیر بیماری زا از بین میرود، سپس در محیطی کامل اسپتیک( استریل) و بدون دخالت دست در بسته بندی های تتراپک که شش لایه میباشند بسته بندی میشود. به همین جهت محصول بدون نیاز به مواد نگهدارنده در بسته بندی شش لایه تتراپک تا شش ماه باقی میماند. بسته بندی تتراپک ایمن ترین نوع بسته بندی در دنیا شناخته میشود. شیر کودکان ماجان بعد از باز شدن باید در یخچال نگهداری شود و در عرض سه روز مصرف شود.

چشم پزشکی

رزرو نوبت دهی اینترنتی متخصص کودکان

شما عزیزان می توانید برای رزرو نوبت اینترتی پزشک مود نظر خود بر روی دکمه مقابل، کلیک کنید.

شیر مخصوص در دوران بادراری و شیر دهی

غنی شده بر اساس مطالعه پورا( پژوهشی بر وضعیت ریز مغذی های ایران) با انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مادران باردار در ایران (ویتامین آ ، ویتامین د، آهن، زینک و فولیک اسید) تامین بخش اعظمی از مواد ضروری و مورد نیاز مادران در دوران بارداری و شیردهی تنها با مصرف یک لیوان شیر مخصوص مادران ماجان در روز تهیه شده از بهترین دامپروری های کشور (اعمال استاندارد ها و دستورالعمل سختگیرانه بر این دامپروری ها) فاقد آفلاتوکسین، آنتی بیوتیک، فلزات سنگین و عوامل میکروبی شیر مخصوص مادران ماجان به واسطه فراند تولید فرادما و بسته بندی تتراپک، عاری از هر گونه مواد نگهدارنده و افزوردنی میباشد.
بسته بندی تتراپک ایمن ترین نوع بسته بندی در دنیا شناخته میشود.

ماست کودکان

اولین و تنها ماست مخصوص کودکان در کشور
مناسب برای کودکان بالای شش ماه
حاوی پروبیوتیک BB12
بدون نمک افزوده
بالاترین کیفیت شیر مصرفی
هضم آسان غذا
باعث عملکرد بهتر سیستم ایمنی در کودکان میشود و باکتری های مضر را کاهش میدهد
مشکلات گوارشی از جمله اسهال و یبوست را با افزایش حرکات منظم روده کاهش میدهد.

آب ماجان

اولین آب انحصاری مخصوص شیرخواران و کودکان
سالم ترین آب آشامیدنی در ایران
جدیدترین تکنولوژی استریلیزاسیون آب با فیلتر های سلولزی آنتی باکتریال
کامل ترین روش رفع آلودگی های میکروبی و شیمیایی در ایران
ایمن ترین روش بسته بندی(تتراپک آکوا)
بدون نیاز به جوشاندن
عدم تغییر طعم و بوی محصولات پودری در هنگام آماده سازی
کمترین املاح(70 میلی گرم در لیتر)
افزایش حلالیت محصولات پودری

اپلیکیشن آوا کیدز:

اپلیکیشن “اوا کیدز” به عنوان یک راهکار هوشمند و جامع برای تغذیه، آموزش، و مراقبت از کودکان معرفی می‌شود. این اپلیکیشن با توجه به سن، بیماری‌ها، و شرایط خاص هر کودک، برنامه غذایی شخصی‌سازی کرده و به والدین کمک می‌کند تا بهترین تغذیه را برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود انتخاب کنند. از طریق مقالات، لالایی‌ها و پادکست‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن، والدین قادر به یادگیری دقیق‌تر درباره بهترین روش‌ها و نکات برای پرورش فرزندان خود خواهند بود.

 

“اوا کیدز” با ارائه خدماتی هوشمند و شخصی‌سازی شده، به والدین اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در زمینه تغذیه و پرورش کودکان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می‌دهد که با دسترسی به محتواهای آموزشی و تفریحی، تجربه‌ی یک محیط یادگیری چند بعدی را تجربه کنند. “اوا کیدز” نه تنها یک راهنمای قدرتمند در حوزه تغذیه کودکان است بلکه یک همراه هوشمند برای والدین در سفر پررنگ و چالش‌انگیز پرورش فرزندانشان نیز محسوب می‌شود.

توضیحات دکتر بهزاد مقدم، متخصص تغذیه کودکان در خصوص اپلیکیشن آواکیدز

مقالات مرتبط

اشتراک گذاری:

  • باران
    ۷ تیر, ۱۴۰۱ در ۱۸:۰۷

    من هم برای خودم و هم فرزندم از شیر ماجان استفاده می کنم و به مادران نیز توصیه می کنم. ممنونم از کیدز۲۴

افزودن دیدگاه
Verification: 21c1a9e26c75b00f